"Уникално за България съдържание, адекватни примери и изключително практични съвети, които можете да приложите в работата си още на следващия ден!"
Христо Радичев,
Управител на Медияпост Хит Мейл
За първи път в отворен формат!
Онлайн търговията през 2024 г.: Иновации, технологии, тенденции
26 септември 2024 г. (четвъртък), Sopharma Event Center, София
МОЖЕ БИ НАЙ-ДОБРЕ ИНВЕСТИРАНОТО ВРЕМЕ
ЗА ВСЕКИ ОНЛАЙН ТЪРГОВЕЦ ПРЕЗ 2024 ГОДИНА
Как големите играчи от Изтока като Temu, Shein и Aliexpress оказват влияние върху онлайн пазара в Европа и по-специално в България? Кои са двигателите зад промяната на потребителското поведение в електронната търговия? Кои са промените в логистиката, маркетинга, навиците на крайните клиенти и др. Как да се възползвате максимално от тях? И как да продавате повече онлайн, на повече хора, в повече пазари, по-бързо?
На тези и други въпроси за електронната търговия, които вероятно Ви вълнуват, ще получите отговор на 26 септември (четвъртък), в Sopharma Event Center, по време на събитието Mediaposte Trend Watching.
Това e специален формат събития, посветени на глобалните тенденции и начина, по който те влияят на потребителското поведение. Организират се периодично от "Медияпост Хит Мейл" и "Метрика". В микро формата на събитието обикновено се допуска само по един представител от компания, а общият брой на участниците не може да надхвърля 15 души. В отворения формат може да участва всеки, който се интересува от темата.
Всяко събитие е посветено на важни тенденции в определен сектор, придружени от анализ как компаниите могат да се възползват от тях по възможно най-добрия начин. Разглеждаме конкретни примери от цял свят и обсъждаме ключови технологии, които спестяват време, усилия и ресурси на бизнеса.
На 26 септември (четвъртък) за първи път ще отворим темата за електронна търговия в отворен формат, в партньорство с Банка ДСК и Valival. Ще говорим за глобалните тенденции, които определят потребителското поведение при електронната търговия. Ще обсъдим и кои технологични решения улесняват управлението на бизнеса.
Кои са двигателите на промяната в онлайн пазаруването? Какво търсят клиентите? Как да разработите устойчив и ефективен начин на общуване с тях?
Не на последно място, как да бъдете по-добре защитени от все по-нарастващата заплаха от големите играчи?
Такса за един посетител: 119 лв. с ДДС
УНИКАЛНО СЪДЪРЖАНИЕ
Информацията, която ще получите, е внимателно подбрана и се отличава от обичайно представената по събития в България. Имате и 100% гаранция за удовлетвореност от нас - или получавате парите си обратно!
ПОЛЕЗНИ СЪВЕТИ
Възползвайте се от изключително практичните съвети и препоръки, които можете да приложите в работата си незабавно! Вижте сами ценни статистики и уникални данни, които няма да бъдат представяни на друго събитие за онлайн търговия в България!
УДОБЕН ФОРМАТ
Събитието е планирано за един ден и няма да наруши работния Ви ритъм, но ще Ви осигури гарантирано полезни контакти и идеи! Възползвайте се от тях, за да управлявате по-добре стъпването си на нови пазари - в и извън Европейския съюз!
ПРОГРАМА ЗА 26 СЕПТЕМВРИ (ЧЕТВЪРТЪК)
08:30 - 09:30 Регистрация и кафе от Spetema
09:30 - 09:45 Откриване и въведение в методологията Trend Watching (Христо Радичев)
09:45 - 10:15 Глобални тенденции и иновации в електронната търговия (Христо Радичев)
10:15 - 10:45 По-бързи и лесни начини за продажби в чужбина (Милена Рамчева)
10:45 - 11:00 Кафе-пауза (с подкрепата на Spetema)
11:00 - 11:30 Как онлайн търговците управляват разрастването си в чужбина? Резултати от международното проучване на Медияпост Хит Мейл и Метрика (Станислава Бандрова)
11:30 - 12:00 Автоматизации за e-магазини: как да увеличите приходите, като спестите време и усилия? (Ивелин Трифонов)
12:00 - 13:00 Обяд
13:00 - 13:30 Маркетинг стратегия за електронни магазини: от ценообразуването до измерването на ефективността (Валентина Минчева)
13:30 - 14:00 Онлайн разплащанията в електронната търговия - тенденции в региона (Антон Христов)
14:00 - 14:30 Функционалностите, за които никой онлайн търговец не знае, но всеки би искал (Димитър Иванов и Милица Черкезова, Валивал)
14:30 - 15:00 Кафе пауза (с подкрепата на Spetema)
15:00 - 15:30 Новите пазари близо до нас: как да продавате онлайн в Северна Македония и Западни Балкани? (Милена Рамчева)
15:30 - 16:00 Тенденции в дигиталния маркетинг за онлайн магазини - кои подходи и канали работят най-добре в региона? (Валентина Минчева)
16:00 - 16:30 Temu и AliExpress или как да се защитите от заплахата от Изток? (Христо Радичев)
16:30 - 17:00 Закриване на събитието и раздаване на сертификати и подаръци за гостите
ЛЕКТОРИ
Христо Радичев, управител на Медияпост Хит Мейл
Христо е сред най-разпознаваемите маркетинг експерти в региона. Има активна роля в бизнес развитието на компанията, с богат опит в онлайн продажбите в чужбина и автоматизирането на маркетингови процеси за онлайн магазини. Лектор на редица форуми в България и чужбина.
Милена Рамчева, изпълнителен директор на Метрика
През последните години Милена специализира в обслужването на клиенти и управление на логистични процеси (вкл. фулфилмънт за е-магазини). Тя има солиден опит в сектора на бързооборотните стоки и е сред пионерите на директния маркетинг в България.
Валентина Минчева, Мениджър отдел "Дигитален маркетинг", Медияпост Хит Мейл
С над 14 години опит в дигиталния маркетинг, Валентина и екипът ѝ управляват онлайн проекти за клиенти в над 10 европейски държави. Подходът им е с особен акцент върху най-важното за всеки бизнес - повече продажби и стриктен контрол върху разходите, за максимално оптимизирани резултати.
Станислава Бандрова, Мениджър проекти, Медияпост Хит Мейл
Отговаря за цялостното управление на проектите в компанията, свързани с експанзията на онлайн бизнеси в чужбина, развитието на бизнес процесите, както и управлението на продуктовата информация. Станислава има забележителен опит на различни позиции и в туристическия бранш.
Ивелин Трифонов, Специалист по имейл маркетинг, Медияпост Хит Мейл
Ивелин има 13 години опит в сферата на имейл маркетинга и автоматизацията. Работил е за електронни магазини в разнообразни индустрии и базирани на различни платформи. Има ясна представа за добрите и лошите практики в имейл маркетинга на онлайн търговците.
Антон Христов, Ръководител продажби и партньорства, Банка ДСК
С над 10 години опит в управление на екипи и проекти в различни сегменти - Телекомуникации, Онлайн търговия и Платежни технологии. През последните 4 години работи с фокус върху спецификите на онлайн търговията и подобрение на процесите за изграждането и развиването на успешни и устойчиви бизнеси.
Димитър Иванов, Маркетинг мениджър, Valival
От 2017 г. работи като маркетинг мениджър на Valival. Има над 13 години опит в бизнеса. Организатор и лектор на конференции и семинари по дигитален маркетинг. Живее и учи 5 години в Япония, но след това се връща в България, за да бъде полезен на местния бизнес чрез изграждането на доверие и стабилни връзки с потребителите. Обича ароматно кафе, джаз и сарказъм.
Милица Черкезова, Търговски мениджър, Valival
Милица има над 10-годишен опит в търговията, като 6 от тях са в международната търговия, по проекти предимно с френски и белгийски компании. Част от екипа на Valival е от 2019 г. Възприема работата си по-скоро като хоби, отколкото като задължение, защото всеки ден се изправя пред интересни предизвикателства и научава по нещо ново както от колеги, така и от партньори с онлайн магазини.
Повече за Медияпост Хит Мейл България
През последните 19 години помагаме на български и международни компании да продават повече, на повече хора, в повече пазари, по-бързо. Специализираме в директен и дигитален маркетинг и сме част от френската група La Poste. С онлайн търговия се занимаваме доста преди това да стане модерно и интересно за повечето маркетингови агенции.